SKI & SNOWBOARD HIRE
Woody HAKUBA Ski & Snowbord Hire

FAQ


Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /home/rentalshop-woody/www/wp-content/plugins/wordpress-faq-manager/faq-manager.php on line 637

Warning: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead in /home/rentalshop-woody/www/wp-content/plugins/wordpress-faq-manager/faq-manager.php on line 638

予約はいつまでにしたらいいの?
  When do I need to make a reservation by?

ご利用日の2日前までにはご予約いただきますようお願いいたします。直前のご予約にも可能な限り対応させていただいておりますが、十分なサービスのご提供ができない場合もございますことをご了承ください(特に前日の営業終了後など)。

Please make a reservation 2 days before your first rental day at the latest. We might not be able to provide our best service fully to reservations made just before the rental date, especially after our hours on the day before you start rental.

送迎サービスはありますか?
  Do you have pick-up service?

はい。レンタルでご来店のお客様には、ご宿泊先と当ショップ間の無料送迎サービスをご利用いただけます。(白馬エリアのみ)

Yes. We offer free pick-up and drop-off service to our guests for rental check-in between accommodation and our shops. (Hakuba area only)

予約をキャンセルするには?
  How can I cancel my reservation?

電話、メール、又は”CONTACT”ページのお問い合わせフォームよりキャンセルの旨をお知らせください。キャンセル料はかかりません。

Please let us know by call, e-mail or “CONTACT” form. There will be no cancellation fees.

スキー場でレンタル商品について困った場合は?
  What should I do if I get a problem with rental items in ski areas?

レンタルしたショップへお電話ください。お困りの用件(ビンディング調整など)、お客様の待機場所をお伺いし、スタッフが現地へ対応に向かいます。お客様が当ショップのお近くにいる場合にはご来店をお願いすることもございます。

Please contact to our shop. We will ask you about your problem (such as binding adjustment and so on) and your location. Then our staff will go to the spot to fix it. Please understand that in case of that you are very close to our shops, we will ask you to visit us directly.

レンタル商品を破損した場合は?
  What will happen if I break rental items?

修復可能な物損につきましては追加料金はいただいておりません。スタッフがご対応いたしますので当ショップまでご連絡ください。盗難、紛失、修復不可能な物損につきましては規定の料金をいただいておりますのでご了承ください。

In case of that the item is still reparable, there will be no extra charge. We will exchange the item, so please contact to us.
In case of that our rental item get stole, lost or damaged irreparably, we will ask you to pay extra charge in accordance with our rental policy.

レンタル料金に保険は含まれますか?
  Does the rental fee include any insurance?

レンタル料金には物損の保険のみ含まれます。怪我等の保険に関しましてはお客様ご自身でご加入ください。詳細は”PRICE”ページのレンタル規約をご覧ください。

Rental fees include the insurance only for reparable damage. Please get insurance for injury by yourself. Please check the details from our Rental Terms and Conditions in “PRICE” page.


1 2

VOLKL LOGO MARKER LOGO DALBELLO LOGO ROSSIGNOL LOGO DPS LOGO ICELANTIC LOGO LIBARTY LOGO JONES LOGO ARMADA LOGO CAPiTA LOGO K2 LOGO BCA LOGO TUBBS LOGO TetonBros LOGO TOKO LOGO BURTON LOGO
CONTACT US!